ONE YEAR!

Avui fa un any que vaig començar a escriure aquest bloc! Contenta de no haver abandonat, i engrescada en millorar continguts i disseny. Gràcies a tots els que m’heu animat a tirar-lo endavant, als que em llegiu ocasionalment i comenteu coses, i també als seguidors fidels. Mil gràcies.

Hoy hace un año que empecé a escribir este blog! Contenta de no haber abandonado e ilusionada en intentar mejorar contenidos y diseño. Gracias a todos los que me habéis animado a llevarlo adelante, a los que me leéis ocasionalmente y comentáis cosas y también a los seguidores fieles. Mil gracias.

4 responses to “ONE YEAR!”

  1. starbase says :

    Hola! He arribat desde Gastroblocaires. M’ha agradat trobar-me el teu blog i sobretot veure que has passat uns dies a Galicia i ens els expliques. Això darrer per que justament aquest estiu he fet el mateix al meu i m’has donat idees per quan hi torni l’any vinent a veure la familia.

    Moltes felicitats per aquest primer aniversari!! 🙂

Deixa un comentari

