Bacallà amb salsa de tomata i olives

Encara que mai seria el peix que jo triaria de la carta d’un restaurant (no és que no m’agrade però si no està molt ben cuinat no m’emociona) he de dir que aquest Bacallà amb salsa de tomata i olives, improvisat i extremadament fàcil, va resultar un molt bon plat de tupper.

Tenia un excedent de 5 trossos de peix fresc a la nevera (Garbo em subministra primeres matèries d’una categoria excel·lent), i vaig decidir fer-ne alguna cosa pel dilluns que em tocava cuinar al Versió.

Per fer la salsa, primer vaig sofregir ceba. Un cop daurada, hi vaig posar una mica d’all laminat. Quan ja estava rosat, vaig afegir -hi tomata natural picada (pot ser també en conserva).  Vaig corregir de sal (i sucre, per eliminar l’acidesa), i el toc final: se’m va ocórrer que per donar un gust diferent, podia posar-hi olives verdes picades. Excels!  Un cop lligada tota aquesta salsa (si voleu podeu donar un toc d’espècies o herbes), hi vaig afegir els talls de peix durant uns 4 minuts. Voilà! Calculo que en mitja hora vaig tenir un dinar de luxe.    Vaig acompanyar el peix, a cada plat, amb uns cigrons saltats amb oli i all.

No tinc foto de l’emplatat, però sí de la cassola… Bon profit… i bon tupper!

BACALLÀ 003

Anuncis

Etiquetes:

Deixa un comentari

